Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

April 06, 2010

Aku Si Kidal

#nowplaying - Menjaga Hati, Yovie & Nuno(eh betul ke aku belasah je nama penyanyi dia)

Guess Im not going anywhere for this week, hehe. First reason, sebab duit tak ada. Dahlah tak bekerja, pfffft. Nak mintak parents macam, er, tak sampai hati lah, plus tak pasal-pasal kena bebel free je, wu berdesinggggggg! Second, sebab kena prepare untuk minggu depan for the interview. Seriously, I suck in interviews, I get nervous easily, and I don't speak much, mulut aku terlalu berat, padahal banyak benda nak cakap, tapi sekadar monolog dalaman. Pergh, anyone? SOS! Haha, Ziha kata kalau interview sorang2 okay sikit, sebab tak perlu nak menonjol sangat daripada buat forum, bincang pasal any issue. Ye kot, sebab aku memang akan tenggelam kalau beramai-ramai, wuuu.


So, cepatlah sikit 13hb, plis plis plis


So, let's talk about personalities!

Aku buat kuiz dekat facebook, yolah sumo nak main benda alah ni kan. :P

1. Penuh Rahsia
-Ya kot, eh tapi tak adalah penuh mana pun, haha. Bukan sebab saving, ok saufi? Cuma, aku rasa orang lain pun ada masalah dia sendiri so dengan dengar masalah aku ni macam buang masa diorang je? Wuuuuuuu haha it's not that i dont want to tell them, tapi aku lagi suka kalau tak bercerita, cukuplah kalau orang tu tahu aku ada masalah, and they're always there. Itu pun dah cukup dah, :') Even kalau aku bercerita pun, aku tak expect orang tu faham masalah aku, listening is enough. So aku lagi suka berahsia. Series aku happy kalau orang sekeliling aku happy. Takda hal la! :)

2. Susah diukur dan dimengerti
-Ha ini aku setuju, sebab kadang-kadang pun aku lost dengan diri aku sendiri. Yap.

3. Peduli tentang perasaan orang lain
- Er, macam gua cakap tadi, orang lain happy, gua pun happy, tarak hal. Haha, tapi hati siapa-siapa yang aku sakitkan/lukakan, sori sangat-sangat, series ni

4. Sangat emosional
- Kalau siapa dah rapat dengan aku, tahulah aku pun kadang emosi jugak, hihi. :P

5. Pemaaf, tetapi tak mudah melupakan
'Forgive, sounds good. Forget, Im not sure I could' petik dari lagu Not Ready To Make Nice, enough said. Aku susah nak marah sangat, malas rasanya. Tapi kalau aku marah pun kejap je, lepas tu okay balik. Tapi apa yang orang pernah buat dekat aku, mungkin aku cakap la 'Ala rilek lah aku dah lupa lah' tapi sebenarnya takpun. Never, haha. Cuma, malas nak ungkit.

6. Memperlakukan semua orang dengan sama
-Er, bagaimana yek? Kalau dengan kawan semua memang sama jelah aku layan, gila pun gila jugak. Paling pantang kalau orang yang cepat touching, tak ajak itu lah ini lah, lepas tu dah ajak taknak pulak ikut, fiuh sabar ajalah kan.

7. Pekerja keras
- WUYOOOOOOOOOOOOO, I hope in future aku boleh betul-betul jadi macam ni. Haha, sebab before habis sekolah lagi(sampai sekarang lah jugak kan), aku bukan seorang yang hardowrking, dan aku tak boleh tengok orang yang hardworking, panas wo. Tapi aku salute, esp dormate aku, Kuyah, pergh tabik lah, aku rasa she's the most hardworking person I've ever known in school. Even sibuk-sibuk pun dia still boleh curi waktu untuk belajar. Kalau aku? Haram, apa yang aku nampak hanyalah katil, katil dan katil.

Dah, serba sedikit pasal aku, pembaca semua(perasannyeee eeeeee)

Sebenarnya aku tak boleh tidur lagi ni, hahahahaha. Saja menulis, penyakit lama aku datang balik. Aku dah susah nak tidur balik, oh no. :S


2 comments:

MhmdSaufi said...

kau pun dah mule tulis panjang2 yang buatkan aku taknak bace :p ahahaha

AthirahShamsul said...

Hahahahahaha :P Biarlahhhhh hahaha