Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

April 14, 2010

11 April Lalu

Ini entri dedicate khas untuk satu-satunya amoi yang aku kenal masa dekat SMKS7 dulu, aku satu kelas dengan dia since form 1, tapi form 2 baru rapat, itu pun akhir form 2 kot?! Haha. Maaf, memori aku untuk zaman sebelum form 2 memang kurang sikit. So this amoi, first thing yang orang sedar pasal dia; she's hyperactive. :P Susah nak duduk diam, kalau dulu form 3 time Math mesti hobi dia kacau aku belajar. Aku tak faham kenapa perlu time Math jugak? Apasal tak time Sejarah ke, KH ke? Sometimes I feel annoyed bila dia kacau aku macam tu but she makes me smile. Aku susah marah orang, so aku susah nak marah amoi ni. Banyak benda pelik pelik dia buat -.- Main ikat tudung orang lah, pendek cerita, macam kau kena jaga sorang budak tadika yang sangat aktif. -,-"

The best thing she can do; sengih. Hahaha, kalau tak sengih tu bukan dia la. Pernah sekali, lepas habis PMR, aku dengan dia ramai-ramai ponteng ceramah apa benda tah, mungkin ceramah pasal hala tuju lepas PMR kot. Ramai-ramai serong, and bila kantoi, dia sorang je lepas. Dengan selamba dek dia keluar drpd kelas tu dan tu membuatkan kami semua ternganga. OUr reaction was like, OH RABUN KE DOH CIKGU NI TAK NAMPAK DIA KELUAR MCM TU JE?! Tak aci tak aci. Hahahaha, yang lain semua kena dengan cikgu. Aku masih tak faham kenapa cikgu boleh tak nampak dia keluar. MACAM TU JE. Sebelah je kot?! haha, but it's over now. Dah jadi kenangan pun. Kalau keluar dengan dia ni, aku kira jalan lembab. Dia jalan laju gila. And dia akan gelakkan aku sebab lambat, seriesli aku tak pernah tak gelak kalau lepak dengan amoi ni. Apa benda tah, ada je benda merepek dia buat.

The best amoi ever. :-D

'Ah moi chantek, kau lah gadis rupawan' - Hujan. HAHA NAK JUGAK LETAK LAGU NOH

Hotsetaf wo amoi saya ni. Lu jangan main main wo

Gambar zaman gonjeng dulu. Ingat tak dulu rambut aku dengan dia potong nak sama je panjang?! Hahaha tak plan okay!

HAPPY BELATED BIRTHDAY :'D


No comments: