Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

March 05, 2010

Kau Ingat Kau Sorang Boleh Buat Muka Taik?

Situasi :

Hospital, baru lepas melawat Ibu dekat sana. Ayah kata lepak dulu, dia nak berborak dengan member, okay so aku lepak la dengan adik2 aku. 'Order la makanan apa apa' Aku dengan rabun nya memang tak konfiden la nak pergi order2 ni, aku tanya Ayah mana kedai nya. 'Tu tuuu, mintak jela kat situ, semua ada, roti bakar ke, order je, nah duit'. Okay, memandangkan aku lapar aku terpaksa la jugak order, tapi adik aku dipaksa menemani aku, berperanan sebagai spek aku ya. Haha! Pergi dekat tempat order air, terbangak-bangak la aku kat situ, nak order apa eh. Aku tengok abang tu macam bizi buat air, aku order la teh tarik eh bang. Dua tauuu. Kau tau dia buat apa? Dia boleh buat bodoh, dahlah tak tanya nak minum apa. Hak alah, aku rungut. Tunggu je la kan, buat aku tertanya jugak la brader ni pekak ke apa. Tup tap dia letak dua gelas teh tarik dekat depan aku. 'Er,' Lepas tu dia buat air lain pulak. Aku terpinga gila, okay brader ni bisu lah pulak? Rupanya memang air tu air yang aku order tadi, sebab bila aku amik dia buat bodoh jugak. I thought air tu untuk customer before aku, dengar macam dia order something kan. Aku buat rilek je la. Lima minit tu la aku kena tengok dia buat muka taik, dari aku order sampai order dah siap. Fu taik gila. Adala dia jeling kejap2, tapi lepas tu buat doh balik. Dengan bengangnya, aku pergi la bayar air tu dekat cashier. Kontra pulak, dia terlalu peramah, dan itu sangat awkward, semua kerja situ brader2, takde sister pung. Lagi aku rasa, er. Balik tempat duduk aku membebel la sorang2, lu buat muka taik dengan gua. Hak ala, kool la tu? HAHA aku rasa dia tengah period kot, takpa aku faham. Lepas aku fikir macam tu baru rilek sikit. La, period rupanya. HAHA!





1 comment:

farid said...

hahahaha.trex trex