Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

March 13, 2010

Ekspo

Went to Kompleks Belia today. Macam biasa, ramai gila orang. Yang paling excited pergi - Ayah. Yang kejut aku pagi tadi - Ibu dengan Ayah. Yang siap dulu - Ayah. So kira paling senang cakap, ayah lah paling semangat nak pergi ekspo tadi tu. But it's worth it, I thought of taking DIA(Diploma Of Accountancy) and aku dapat banyak jugak info pasal fakulti tu. Pasal nak amik ACCA, bla bla. Haha! Met old friends too. Kawan dari teknik pun ada, nak bertegur tu jelah tak sempat. Bayangkan kalau ramai orang, kau stop tengah2 dunia tu semata2 nak menjerit sebab dah lama tak jumpa. Berapi lah orang lain kan hehe. Aku jumpa Arafat, peh paling pemalu lah dia. Konon-konon aku tak sedar dia lalu sebelah aku, main sorok-sorok muka haha. Habis lah kena terjah 'Ha! Ha! Sorok muka!'

Course lain tak amik tahu sangat, time tu aku dah penat gila, panas gila, so straight pergi lunch, then balik. Zzz, terus tidur. Zzz

Part paling best, time balik aku baru perasan zip. OMAIGOD. Adakah?! Hahahahaha. WALAWEI


1 comment:

MhmdSaufi said...

ahahaha . tu ah . patut aku stop jap time nampak kau tu . boleh tgk zip :D