Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

February 20, 2010

Ngeri

Dah lama aku tak berperasaan takut begini. Time2 aku tengah happy lah benda tu datang, pantang kalau orang tengah bersuka ria. Kaki banyak, bersayap. Euw, aku memang benci lipas. Lagi2 kalau lipas tu terbang sana sini. Dok sedih tengok Dunia Batinku, takda angin ribut aku menjerit tengok lipas tu terbang, kena marah la jugak sebab bagi kejutan pada satu rumah dengan suara aku yang gila maksimum ni. Hahaha, aku tak suka, aku tak pernah aman kalau lipas ada pd penglihatan aku ni. Fobia pun ada, euw lagi.

Ingat lagi masa tadika, tengah sedap tidur aku rasa macam ada benda berjalan atas muka, tapi mungkin sebab aku terlalu ngantuk aku boleh buat dek je. Tak terlintas langsung binatang ngeri ni nak melintas kat muka aku. Hish. Agak2 lepas line clear tu, aku bukak la mata nak tengok apa benda yang mengacau tu kan, pandang la sekeliling, dan apa yang aku nampak lipas tu baru nak keluar bilik. Lepas tu aku dah mula geli. Lipas naik muka aku, *puke

Gila la, fobia aku.



4 comments:

adam said...

ridsect kan ade
haha:DD


comel gile takut lipas
haha

AthirahShamsul said...

Hahaha lipas sekarang mana takut ridsect do. Euw hahaha

Dahiyah A said...

saya cicak :S

AthirahShamsul said...

Euw, cicak pun sama, tapi so far dia takda la mengacau sangat, except cicak dekat rumah aku suka berjalan dekat lantai, bukan dekat siling!