Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

February 08, 2010

Fitness Fun

Experience ke Bukit Cahaya memang best gila, i had fun. I really, really had fun, yo. Hampir semua suara jeritan datangnya dari aku yang hampir2 terbabas esp time bas kecil tu lalu dan masa tu aku hanya mampu bertawakal dan menghadap malu je lah kalau2 tergolek ke. Fuhh, semangat. -.-

Aku rasa outing kali ni memang sangat menyihatkan dan, memang meletihkan. You guys made my day, maklumla dah lama sangat tak keluar melihat dunia. And untuk Eila, takpe lepas ni kita pergi main basikal dekat bukit lain pulak ok! The best part was bila Saufi akhirnya tunduk dengan joke aku, kelu langsung. Kalau kau orang semua ingatlah semalam kan. HAHA.

And tak lupa juga time sesat dan pasrah bila kena naik bukit, aku tau aku paling bising kalau nak naik bukit, haha l0nggar dah lutut ni wei nak mengayuh naik balik. Gilala. Last2 sampai dekat empangan, peh masa tu aku dah pasrah gila dah haha. So terpaksa lah patah balik dengan rasa haus yang teramat, gua angkat setin nescafe dan 100 plus.


Long story short, this is the best outing everr. Memenatkan dan menggembirakan! Agak berbaloi lah jugak untuk rm3 for the tickets, rm7 untuk basikal-ingatkan bayar rm3 + rm2 untuk jam tambahan, kena tipu rupanya, siol je, lain kali kasi tau terang2 lah pakcik! Haiyaa.

500++ gambar kot. Ini jela yang mampu aku tayangkan. :) And harini, kaki masih longgar dan lenguh2. Nasib takde driving class harini.


Ni brader aku wei, hahaha aksi gedik kamiiii

Masa ni tak endah sangat orang lalu lalang, sorry sesiapa yang lalu tu. Haha kalau anda dapat lihat, sopi telah perasankan dirinya dengan menulis Sopi Comel, tapi aku letak nama aku sekali (Utt), jangan harap kau nak comel sorang2 je! Haha

Naik bukit, Afif boleh siap turun naik lagi, apa tak cukup letih lagi ke kaki kau weiii?!

Ini time dekat kandang kuda. Betul cakap Ziha, binatang kat sini semua macam ada seekor je. Seekor kuda, seekor kerbau, semua seekor je. Patutlah rm3 kann.


Musim sejuuuuuuk, besttt!

Tak sempat pegang botol aku dah sedut straw hahaha haus sangattttt. :(

Terlalu banyak gambar, hahahaha. So ini jelah ya. Ai sayang yu semuaaaa! Dahiyah, lepas ni kita pergi Taman Botani pulak nak before Genting? Hahaha, situ boleh naik basikal jugak kannnn hee


4 comments:

MhmdSaufi said...

wahh . kat gmbr aku tulis sopi comel tu . kau panggil aku sopi :)

AthirahShamsul said...

Eh aah lah! Hahaha maybe sebab dekat cermin tu kau tulis sopi, so aku pun tulis sopi. Heee, saufi lagi best!

Dahiyah A said...

oh mcm time birthday aku tu? ok aku on je !

AthirahShamsul said...

Aku pung!