Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

February 14, 2010

Early Risers! Not

Aku memang bukan morning person. Setiap kali aku kena gegar dengan ayah aku tidur balik. Hahaha, so mostly kalau aku bangun pagi2 mood aku kureng baik la. Tapi sebab raksasa comel nak bersiap ke tadika, aku pun tolong lah buat apa yang patut - liat benar nak bangun. Betul2 liat dan aku rasa dia geng aku, bukan morning person. Tapi lepas tu kami berdua cuba menghilangkan perasaan ingin tidur balik - dengan bergambar. Sememangnya berkesan hihi,

Ok ni beg saya

Ni botol saya pulak. Saya suka minum susu tapi saya selalu komen susu yang kakak buat tak sedap. Tapi saya minum je, nanti kakak mengamuk

Ok ni bukan saya punya, ni kakak thirah punya. Saya model kan aja

Tin pun boleh, layannn.

Awwwh, :)

Ai Lef Yu, Aisyah! Pis!



4 comments:

ezaz said...

weee..
nice eh...

Dahiyah A said...

Ah tidaaak! Comel sangaat, mai bak sini!

Mira Nozmi said...

hahah seingat aku aisyah tak suka pakai tudung masa first2.selamba je dia.aloh,cute nya !

AthirahSkinny said...

Hahaha act bukan sebab dia tak pakai, sebab mak aku hantar pergi alter tudung dia, besar bagak!Haha, tu yang dia selamba tu heeeeeee