Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

January 14, 2010

Undo Kan Hidup Anda

Kan best kalau semua benda kita boleh undo-kalau accident undo untuk lebih berhati2 lain kali, jika jatuh undo balik untuk elakkan tempat yg buat kita jatuh tu, undo balik kesilapan kita. Memang perfect lah life macam tu, tak ada silap, kita boleh elakkan macam tu je. Wohoo! Tapi untuk hidup siapa2 pun, mana ada option macam tu kan? Even untuk life kau, ingat senang2 je nak undo? Patah balik zaman kau gonjeng dulu, time kau takde buat salah apa2 pun. Aku bet semua ada perkara yang dikesalkan dan kalaulah ada jin Aladin datang bagi satu wish, kita semua memang nak betulkan apa yang kita kesalkan dulu, kan best. Haha mimpi je tu semua. Bulshit.
'Go for what you really want and never hold it back because you'll never know what you want will not be there the next day. And then you'll cry regretting it, realise that you'll never get it back. Then that's the moment when you just want to undo-how you wish to never hold back at the first place.'

Aku pun ada perkara yang aku kesal. Sangat. Semua sebab aku berdiam diri dan takut untuk membuat apa2. *Mengeluh

Wel, ini lah dia life kan? Hehehe stepping forward.
Time untuk lunch. :) (Aku baru sedar aku selalu menulis waktu aku sedang, lapar.)


Listening to : David Cook-Always Be My Baby

BAJET. PFFFFFT! HAHA





7 comments:

MhmdSaufi said...

kau buat ape ?

Z said...

oh kalau ada option begitu in life aku mahu pulang ke zmn sekolah rendah =.=

t'lalu byk yg aku nk betulkn.

tp kata org kalau tak buat salah tak belajar dr kesilapan kn?
Pdnlah tak wujud option sebegitu.

Tiba-tiba aku t'ingat crita Click. Haha, i like entri ini.

AthirahShamsul said...

Aku buat something, sopi. xD Haha, yap. Oh and aku teringat cerita seventeen again! Hee.

Melz said...

fuiyo men gitar .jom duet

Aidi-Safuan said...

haha...tak besh ar bole patah balik masa.nanti takde la kenangan busuk dalam idup.semua ada kenangan manis je. karang lecturer suruh buat karangan kenangan pahit, xde idea plak. :p

AthirahShamsul said...

Hahaha itulah pasal :P Oh dengan guitar tu bajet jeee. -__-

ezaz said...

butang undo ye...
ko nk universal remote cm cite klik ea?haha..
btw..nice pic..oh bulan~