Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

January 24, 2010

Jadi pagi ni bermula dengan kesakitan dekat tengkuk. Ah tak selesa gila, mungkin sebab salah tidur dan headbanging yang melampau malam tadi. Aku dikejutkan dengan suara ayah 'Haii thirah bangun lah' dengan muka toya aku pandang ayah. 'Ok'. Hari ni dah masuk hari Ahad. Kejapnya weekend ni - bajet macam budak sekolah lagi haha.

Memandangkan ibu masih dekat hospital, ayah pun kadang2 je balik rumah, aku dengan adik2 aku jelah yang bermaharajalela dekat rumah ni. Tapi yang jadi bibiknya-aku jugak. Hoping for ibu to get better, jadi plan nak keluar dengan member2 terpaksa aku tangguhkan dulu. Sori ya farid? Aku tau kau nak keluar dengan aku kan hihihi. Untuk minggu ni, aku tak sure lagi boleh keluar ke tak, tunggu ibu keluar wad baru boleh plan apa semua. Kelas memandu pun kena tangguh dulu, haih sori ya En Rafi. Nanti saya roger!

Malam ni seperti biasa aku tak ada plan nak buat apa2. Actually aku baru lepas mandi, baru lepas basuh rambut selepas 2 hari tak basuh, ya 2 hari. Hihi, rasa sangat segar dan ringan je kepala. Terima kasih Head & Shoulders. *boleh masuk iklan ke ha-ha-ho

Actually aku rindu dekat sayang-sayang aku. Windunyaaaaa. :(

send me a redeemer.
let me know if i'm gonna be alright.
am i gonna be alright?
'cause i know how it usually goes.
i know how it usually goes.

P/S : Aku sedang cuba untuk bertahan dengan engkau yang bukan lagi macam dulu. Manusia berubah kan? Aku harap kau pun.



3 comments:

Zeeyn said...

alolo , windu sayang-sayang :P

AthirahShamsul said...

Bahahahahaha yelah rindu semua orang yang saya sayanggggg

AthirahShamsul said...

Bahahahahaha yelah rindu semua orang yang saya sayanggggg