Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

January 23, 2010

Tag #3

Haha, heboh. -.-'

Okay memandangkan aku dah kena tagged dengan syila, jadi here it goes


1. Apakah movie terbaru yang anda tonton di panggung wayang baru-baru ini?
Love Happens, takde lah baru sangat. Sudah terlampau lama aku tak masuk cinema ni.

2. Apakah last mesej yang anda terima dari sahabat atau kekasih anda?
lamanya mandi gemok haha,

3. Apakah yang sering anda lakukan apabila berasa bosan?
Surf internet, dengar lagu, tidur.

4. Tayangkan satu imej kartun kegemaran anda.


Syila kita pun suka mr bob ni tau :P


5. Artis lelaki yang anda rasa kacak? Paparkan wajahnya jika perlu.



Jared Leto!

6. Artis wanita yang anda rasa jelita? Paparkan wajahnya jika perlu.



Keira Knightley


7. selalunya anda akan tidur dengan memakai ‘pyjamas’, atau hanya ‘t-shirt’ dan ‘track suit’
t-shirt and track

8. Lagu nasyid kegemaran anda? Senaraikan 5 daripadanya.
Emmmmm, sepohon kayu daunnya rimbun(tu je dalam kepala otak aku actually) Banyak tapi lupa tajuk

9.Apakah yang akan anda peluk apabila ingin tidur? (bantal busuk, bear, atau tiada?)
bantal lah kot.
Bantal dan moo moo saya

10. Andainya, anda akan diberi top up oleh sahabat atau admire anda, adakah anda akan menerimanya? Alasannya?
Taknaaaaaaaaaak, tapi dah bagi dah nak buat macam mana :P

Jadi di sini gua dengan bangganya nak tag sesiap yang tengah baca ni.

:)

3 comments:

MhmdSaufi said...

spongebob ? ahaha

si juliet said...

mr bob hensem.
haha :D

AthirahShamsul said...

Aah spongebob lah saufi. :P Yap mesti hemsem punya