Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

January 03, 2010

Hari ketiga bulan Januari,

Aku semacam kekurangan sesuatu, tapi aku taktau apa dia.

Bai de wei, Pagi ni bangun dengan keadaan yang kureng sebab sesak nafas, haih. Ibu tak ada, adik2 semua tidur lagi, tapi saya survive, nah takdelah teruk sangat pun. Plan nak burn lagu2 dekat cd, burn gambar2, last hampeh cd yang nak di-burnnya tak ada. So terpaksa tangguh esok. Bercakap pasal esok kan, sekolah pun dah mula jadi ibu, Dahiyah dengan Aisyah takkan ada di rumah esok. Macam biasa aku jadi acik jaga seharian, what a dull day Im going through tomorrow. Tapi tak apa inilah masanya aku nak jadi rajin serajin rajinnya, aku tak suka kalau buat kerja diarah itu ini, jadi esok tak ada sesiapa dekat rumah, bolehlah buat chores, maklumlah tak ada maid, and dapat dengar 'Wah kemasnya rumah nii!' dari mulut ibu dan time tu lah aku akan mula mengembang. *winkwink

Hidup aku harini asyik2 dengan lagu Barney, kalau takpun Strawberry Shortcake, kalau tak pun Hi5, kalau takpun...cerita yang sewaktu dengannya. Cerita yang dulu aku tunggu2 depan tv time kecik2, sekarang pun dah tak heran ah wei dengan dinasour berkaler purple tu. Selain tengok tv, aku makan, makan dan makan. Tapi hanya makan kuey teow, harini aku tak telan sebutir nasi pun.

Bingo! Aku dah tahu. Ini yang aku rasa kurang ni, aku kurang nasi harini. Siap esok aku melantak. Ha ha.

Selamat bersekolah ya pelajar2 semua! *laughing
Oh not to forget, congratulations to my cousin, Iskandar in getting 7A's for PMR. You go dude! :D




3 comments:

MhmdSaufi said...

ala sian nye sorang sorang kat rumah . meh aku teman :)

Hariz Shah ™ said...

hihi layan barbie ye kak?

AthirahShamsul said...

Hahaha boleh jugak, best apa xD