Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

January 25, 2010

Brightly Wound,

Disini saya ingin memberitahu anda semua(si pembaca yang nak baca je) bahawa saya baru mendapat panggilan semalam, drpd Dahiyah - dia dapat Chicken Pox! :(
Betul kan aku eja?

Awwwwwh, get well soon dear. <3

Oh ya, actually ada orang suruh cari maksud serenade(adalah hampir seminggu), dan aku baru cari hari ni. Nah orang tu! Ni diaa

n.

Music. A complimentary performance given to honor or express love for someone

v.tr.
To perform a serenade for.

Somehow I love this word - serenade

Jadi musik yang dinyanyikan oleh secondhand serenade to merupakan lagu2 yang ditujukan khas untuk the woman he love, his wife kot. Awwwwwwwh that is just sooo suwiiiiiiittt.

Awak tu, nak perform serenade untuk saya ke? Hihihihihi
Perasan. -_____-




3 comments:

Mira Nozmi said...

what what?dia dapat dari budak budak kecik tu ke?

aku pn demam gk,berjangkit.haih -.-

AthirahShamsul said...

Entah lah berjangkit ke apa. Oh kau pun demam? Haih get well soon yangg,

Dahiyah A said...

hahaha nak sihat dah ni beb