Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

January 28, 2010

And Tonight,

2.53 a.m.

Apa yang aku buat serba tak kena. Buat ini, tak sempurna, buat itu, orang tak suka. Tang mana yang boleh aku buat untuk puaskan hati semua orang? Cara bagaimana baru aku dapat buat orang lain gembira? Dah puas aku berfikir, mungkin cara ni aku dapat buat dia gembira. Barangkali aku perlu lebihkan usaha, aku buat semua tu. Right now, aku cuba untuk betulkan apa yang di mata mereka salah, apa yang bagi mereka aku masih tak cukup berusaha. Fuh, step by step, aku cuba. Seriesli. Untuk dia, aku bagi yang terbaik. Untuk mereka, aku bekerja keras. Satu pun dia tak sedar? Secebis pun mereka tak perasan? 'You're still not good enough' Tak motivated langsung. Buat aku rasa lagi down, lagi kurang yakin. Untuk dia, maafkan aku sebab tak cukup bagus. Untuk mereka, cubalah mengerti, cuba lah bagi dorongan lebih sikit. Aku sedaya upaya nak bangun ni, tolonglah aku. Jangan bagi aku jatuh lagi dengan kata2 yg boleh bikin aku sedih, bikin aku fikir, - aku ni manusia tak ada guna ke.

Setakat ni aku cuba, selagi masih boleh, selagi aku boleh tahan, aku cuba.


"You and I, we never had it easy, baby
We had to work so hard

And everytime,
It seems like we're gonna make it

That's when it falls apart"



Time ni tengah tunggu train, dekat Seremban. Aku taktau lah mamat ni nak buat apa(korek hidung ke apa ke), actually aku nak tangkap sunset belakang sana, di-block oleh dia ni. Takpelah, cantik jugak kan haha. xD

3.14 a.m.



4 comments:

MhmdSaufi said...

okay fain aku ngaku aku jahat :( .ahahahaha

Z said...

You're not alright arent you beb?

AthirahShamsul said...

Hahaha saufi, xD

Ziha, em agaklah tapi its okay sabar jelah kan haha

Z said...

Yah betul, kita kena kuat ! :)