Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

November 28, 2009

That Girl's A Genius...!

Baru balik dari library Shah Alam, jumpa Wawa Google Haha. Jumpa jugak member lama dia, siapa tah nama, iqbal kot? Mula mula macam pelik sebab tak kenal tapi dia memang peramah gila, cerita semua nak letup je, we got the point yang kau memang hebat, tak payah heboh. :P
Harap SPM cepat habis, cepat lagi aku boleh bakar buku buku yang dah tak pakai ni, cepat aku boleh melancong ke luar negara ha ha. Kemboja je kot, tengok tempat kerja ayah je sambil makan angin. Okay what, dapat naik kapal terbang, maklum lah last time aku naik pun masa aku kecil dulu. Mana tahu boleh kerja dengan ayah lepas ni, masuk jugak duit hee.


Tak boleh lama-lama, nanti aku rasa serba salah dekat buku buku aku. Chow.


No comments: