Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

August 09, 2009

Yesterday I heard a story, a sweet but sad story.

Sara and Boy are good friends. Actually Boy had waited for Sara for four years, until now but sadly Sara already had her guy. Sara used to like Boy but he didn't feel anything towards her unlike now. Everytime Sara had problems, Boy will accompany her, aww. One day Boy send Sara home and on the way to her house, Boy told everything about his feelings towards his special girl Sara. But you know, Sara said 'Sara anggap Boy macam kawan baik Sara. Kawan rapat Sara.' He was so sad and frustrated but he knows in his heart Sara will be the one and only special girl, as long as he live.

'Kau tau, aku sedih bila dia cakap macam tu. Aku ni, macam sebotol minuman bagi dia. Dia perlukan sebuah botol minuman apbla dia terluka, tekaknya sakit. Masa tu aku lah yang dia cari, aku lah yang menghilangkan sakitnya. Dia anggap aku macam tu je, dah hilang sakit botol minuman dah tak penting bagi dia.'

A guy would say that? Not all guys, eh? Maaf, nama watak hanya rekaan semata mata hihi. Aku teringat kawan aku kata, kadang-kadang kita kena lepaskan sesuatu yang kita paling sayang. Kan?




No comments: