Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

August 31, 2009

Unholy Confessions

Maybe this is my last post for this month kot, since Im going back to school tomorrow. Dah habis dah cuti sekolah, lepas ni, trial dua minggu, lepas tu cuti raya. Balik dah kena prepare untuk SPM. Time tu semua kepala belajar je kan, takutnya. Masa tu dah kena sekurang2 85% sedia dah. Takutnya. Ah.

Tadi buka puasa dekat Pelita kot, seksyen9. Kenyang! Nasi goreng ayam dia segunung, alhamdulillah nasib baik habis he he. On the way nak keluar mall, tak pasal pasal plastik Giant yang aku pegang terkena sorg brader ni. BAM. Kuat kot. Malu, aku pusing nak cakap sori, tapi dia buat bodoh and terus jalan. Haha, oh well. Aku cakap jugak sori tapi dia tak dengar pun kot, sibuk dengan telefon dia time tu, khusyuk sgt msg, or main game, or apa apa je lah.

So tonight, nothing fun. Tengok Hati Malaya, download video, online, blogging, study tapi tu pun sikit je. Malam ni tak ada bintang2. Rindu. Kalau dulu, selalu jugak tengok tapi sekarang asik lupa je, bizi sgt kot? Haha. Cakap pasal dulu-dulu, sekarang ni aku bukan macam dulu. Entah, something's changed. Baguslah ada perubahan kan? Tapi sekarang aku taktahu perubahan ni bagus ke tak. Hope it's better.

Oh, and dear friends, there are some who I didn't contact. Cuti ni, bukan macam cuti yang selalu. Aku lagi banyak duduk dekat rumah, some things works in a different way. But Ill never forget you guys. Don't ask about it, okay. xoxo

Goodnight, it's time.


2 comments:

petak daud. said...

Selamat Hari Raya.Selamat pulang ke sekolah.Selamat Hari Raya.Selamat sahur dan selamat selamat selamat SPM.Goooooood luck.:)

Anonymous said...

like i said,
people change.
hee=)