Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

August 28, 2009

Please Please Please,

Special dessert for today's buka puasa : Pudding With Fruit Cocktails! Yahooooooooo!

Harini bermula dgn tkbestnya ; mata kanan aku merah, dan gatal. Tangan aku pun gatal pg garu punya garu dan mata aku ber++ merah! Argh. Bersin lagi. Dan lagi. Ibu kata maybe resdung, aku pun iyakan aja. Tapi memang takbest ah, hilang mood aku nak mengemas rumah harini. Apa apa jelah.

Semalam aku baru isi application form untuk ke matrikulasi. Okay, first choice dekat Melaka followed by Perak. Aku ambik Jurusan Perakaunan..but I'm still not sure. Aku memang bercita-cita nak jadi akauntan tapi..sekarang macam makin kabur je jalan yang aku nak pilih ni. Nak tanya Ibu, Ibu kata dia taktau nak nasihat macam mana tapi dia dah cuba yg terbaik haha. 'Kau ambik jela mana kau nak' Nak tanya ayah, ayah jauh, raya nanti baru dia balik. Kena tanya kaunselor jugak ke? Takbestnya. Hm, kena buat solat istikharah jugak ni nanti kan. matriks ni nanti lah, belakang cerita. Sekarang, kita ke dapur dulu ya puan-puan!

Jom belajar physics kamonnnn.

Light is known to behave in a very predictable manner. If a ray of light could be observed approaching and reflecting off of a flat mirror, then the behavior of the light as it reflects would follow a predictable law known as the law of reflection. The diagram below illustrates the law of reflection.



Ah, bila aku nak terer fizik ni?






4 comments:

petak daud. said...

Belajar elok elok.:DD

Selamat berbuka.

amjadz said...

aku nak amek akaun jgak:D aa aku ade ltak choice kolej mara kuala nerang. ltak lah ltak lah:D

Anonymous said...

huu aku amek sains.
tapi 1st choice melake.
yeay2 same!
hehehe.

nur said...

omg physics, haha stressed out!