Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

August 27, 2009

Longer Than You Expected,

Benda yang keluar dari mulut kadangkala tak sama langsung dengan hati. Tidak sama sekali. And I'm not good in expressing what I'm feeling when I talk. It's not the same, usually not the same. Ohs and Ahs are the words that came out.

'Oh, aku pun'
Sebenarnya aku nak cakap - Oh aku pun sebenarnya menyampah dengan kau sejak pertama kali aku nampak muka kau.

'Hehe, ok'
Sebenarnya aku nak cakap - Hehe sebenarnya aku nak bagitau kau tentang apa jadi semalam tapi tengok kau dah membebel panjang jadi aku akan cakap ' hehe, ok ' je

Kadang-kadang aku akan respons dengan gelak je. Eventough banyak gila benda yang aku nak respons, tapi entahlah. Pengecut ke malas nak cakap sebenarnya ni aku pun kurang klu.
Tapi kan best kalau aku senyum, kau faham. Kalau aku menangis, kau faham setiap inci masalah aku selama ni yang dah boleh dibukukan pun. Kan best.

':)'
Sebenarnya aku nak cakap - Aku bahagia dengan hidup aku sekarang, aku ada org trsyg dekat dengan aku, jgn biar mereka pergi, ya. Aku cukup bahagia ni.


I guess I'm not good in talking nor writing. Songs are the best way how I can let people know what I'm going through now.





2 comments:

si juliet said...

yeah.
agree.
me too actually.

plus,i noticed eralier yg kau suka express feeling by song.
contohnya,siapa je yang suka dengar lagu2 screamo kan.
aku, kau?
yg pasti tak ramai.
itulah cara kita express feeling!
hee

AthirahShamsul said...

Hehe yap! Sep sep! Si juliet i really like your blog, seriously