Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

August 23, 2009

Ignorance Is Your New Bestfriend,

Hari kedua puasa. So far so good. Perut aku belum mula berdangdut lagi, yelah pagi tadi sahur roti je kot gara-gara bangun lambat. It feels so good to be at home sampai aku terlalu malas nak buat apa2. Haha kawan baik aku sekarang adlh mimpi, besttt. Bangun tengah hari hari ni, tahniah lah ya untuk saya. Harini buku AddMaths belum buka lagi and harini juga ibu nak pergi rumah Cik Mok, tu maksudnya aku kena ikut. Kalau tak tak adalah juadah nak berbuka malam ni. Nak memasak? Harapan lah, nasi dan telur goreng tak cukup untuk aku mahaha. Okay so, dah sekian lama aku tak post blog kan? Kureng mood nak surf internet dua tiga hari ni tak tau kenapa. Harini baru terasa nak online. Tapi maybe dalam sejam je kot (Wauu, ini satu perubahan). Lepas ni aku kena bersiap semua nak gerak rumah Cik Mok. Typing kena lajuuuuuuuuu!

Minggu lepas dah start trial JPNS and so far empat subjek dah lepas ;

1. Bahasa Melayu check
2. Bahasa Inggeris
check
3. Pendidikan Islam
4. Sejarah
check
5. Mathematics check
6. Additional Mathematics
7. Chemistry
8. Physics
9. Prinsip Perakaunan
10. Pengajian Keusahawanan

Kenapa dalam kalau list subjek Pengajian Keusahawanan mesti bawah sekali? Nampak sangat tu subjek paling kureng bagi aku. Ngeh. Bagi aku sejarah paling tough antara empat subjek minggu lepas, memang tafff gila lah wa cakap lu. Semua yang aku baca tak keluar pun! Topik yang aku hafal tak nampak langsung dalam esei. Bikin wa jem. Selalu macam tu! Jodoh aku dengan sejarah memang tak kesampaian kot, sedihnya. Subjek lain ok-ok saja, tak susah tak senang. Harap boleh score lah ya, thirah. Oh, sebelum lupa, sedekahkan al-Fatihah buat ayah Nur Syaza, classmate aku. Ayah dia pergi time exam English kot kalau tak silap. Sedihnya sebab masa tu ramai classmates yang dah tahu except dia, dia duduk seat depan sekali so she didn't know anything.

Bek to de topik, goodluck for SPM candidates this year. Goodluck for trial, goodluck for SPM. Boleh ke aku dapat straight A's ni? Aku macam tak ready langsung je. Ahhhh. Kejap je dah nak SPM kan, lagi berapa bulan je kot. Lepas SPM, sekolah pun habis, masing masing balik rumah sendiri. Bila lagi nak jumpa? Esp budak kelas dan budak dorm. Contact lagi ke ha lepas ni? Ada yang pergi PLKN, ada yang dah nak ambik lesen, ada pulak yang duduk rumah belajar memasak ke (aku kot tu, euww). Tak nak lah fikir, SPM yang penting sekarang ni mahahaha puh-lease.

Oh-oh, I gotta go. Nak mandiiiii! Selamat berbuka puasa ya untuk harini, kalau pergi bazaar tu jangan melampau sangat melayan nafsu tu. Aku tahu makanan nampak memang sedap gila, kalau boleh nak pusing satu bazaar borong satu-satu. Nyummy. Cukup, cukup.
Bye, jumpa lagi !


I used to be love drunk But now I'm hungover - Boys Like Girls, Lovedrunk




2 comments:

si juliet said...

hey,sejarah sangat "senang" okay sampai kita sempat bersembang kat belakang tu.

"thirah,aku tak leh jawab!"
"aku pun"

HAHA

petak daud. said...

Selamat berbuka untuk esok.:)