Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

August 28, 2009

Jauh Perjalanan, Penat Berjalan

Destinasiku tetap sama dengan kelajuan
Tidak ku gentar kerna bagiku ini masa depan
Tiada penghalang bagiku dan matlamat ku hanya satu
Sentiasa bersedia kemenangan pasti milik kita

-Jiwa kelajuan


Harini boleh tahan letih, dah lama tak keluar time puasa kot. Today ronda-ronda dengan family dari Bukit Raja ke SACC, dari SACC berjalan pulak dekat PKNS. Kalau dekat SACC aku taktahu lah aku terserempak dengan siapa sebab aku memang kurang kesedaran diri tntng mata aku yg kekurangan pnglihatan ni. Ada sesetengah yang 'eh, macam kenal je ni' tapi tak nampak pun so aku buat bodoh je, paling bodoh lah kira. Tapi yang memang betul aku sure kompem seratus persen yang aku perasan ; Nasri Zakwan. Aku rasa aku banyak kali terserempak dengan dia, everytime kitaorg baru lepas contact, aku akan brtembung dgn dia. Then petang tadi aku nampak dia lalu, I was like 'Lah, Nasri ke tuu' okay terserempak laaagi. Beberapa detik sebelum buka puasa aku msg dia, Pam memang betul dia yg aku nampak. Tapi dah memang jodoh agaknya, time nak pergi carpark aku terserempak dgn dia, kali ni takboleh elak sebab masa tu dia naik escalator, aku nak turun time tu. Jodoh, jodoh. Oh, bahaya ni.

Satu hari yang memenatkan dan menggelikan, kot. Yang penat, round punya round baru beli satu sweater untuk aku, dua baju untuk Daia, satu baju Ibu. Untuk nampak macam banyak sikit barang yg dibeli utk harini, aku mintak Ibu beli deodorant and Oxy10 dkt Watson's. Ok lah kan?

Ok, yang geli, dekat restoran aku jumpa 2 ekor baby lipas. Eeeeeeeeeeei memang rasa nak menjerit tapi cover jugak, tak sopan nanti org kata. Tapi memang geli. Seekor dah naik beg aku, yuck! Geligeligeli, aku taksuka lipas, lagi lagi yang gemar terbang sana sini. Nyah kau dari aku. Yek. Yek. Yekkkkkkk

Here are some pictures, utk tatapan pembaca-pembaca blog sayep ni. Bye! Saya ada date dengan Noh lepas ni. (PENIPU)


Thursday, 27th August 2009








AT



4 comments:

petak daud. said...

Nak date dengan NOH.?Sat lagi aku bagitahu.Dia abang aku.:DD

AthirahShamsul said...

Hahahaha, yeay!

Anonymous said...

wah pic ko kat ats uh sooooo adorable. like dat pic.
ceyh smpat ag g dating,
hahahahah.

AthirahShamsul said...

Haha thank you!