Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

July 18, 2009

Hadiah Hari Jadi

Finally I'm seventeen! Umur dah makin meningkat, SPM makin dekat wah it rhymes! Majlis harijadi tahun ni memang tak dijangka. Petang hari Khamis dah kena baling tepung dan air, masa tu dahlah tengar dengar iPod nasib lah tak rosak. Acara simbah menyimbah buat dekat tepi dewan, sumpah aku tak terfikir apa apa pasal benda ni. Although Sharina kata plan nak baling tepung tak jadi sebab aku macam dah tahu plan, tapi serius aku tak tahu apa apa. Sesi baling membaling diteruskan bila Bear mula lari ke padang nak menyorok. Hah, masa tu memang timing perfect gila ramai sangat budak tengah riadah. Dengan segan dan malunya aku yang dah rupa macam cekodok terpaksa jugak gerak ke padang nak baling tepung kat diaorg balik. Malunya tak terkata, haha. Budak ragbi time tu ada friendly kot dengan ragbi Teknik Kajang, hah bertambah malu lah den ni ha. But we had fun, Tom kena tepung dekat tengah padang haha, Bear pun kena simbah air dengan aku hihi. Harap budak budak yang tengah riadah tu, senyap senyap jelah ya? Tak payah nak drop aku dekat sekolah ha ha. Malam tu baru je hilang letih sebab kena surprise petang tu, ada pulak lagi surprise yang bagi aku sangat comel, thanks sebab nyanyi lagu harijadi untuk aku :D Aku dapat banyak choki choki tau! Haha, and the sweetest thing, Ajwad sebenarnya dah lama bawak kek, ingat nak join petang tu tapi malu katanya, so dia kirim kek saja. Thanks juga. :) Sedaaaaap! So, tahun ni sangat best x) Naziha, Dahiyah, bila nak keluar eh? Rindu sama kau orang.


2 comments:

Amat said...

Happy belated birthday wehh ;D bila birthday kau act?

Dahiyah A said...

happy birthday babe (:
RINDU !