Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

January 24, 2009

Bebelan Tanpa Motif

Assalamualaikum.

Wah, dah lama juga ya aku tinggalkan blog ni. Ingatkan nak akses sekejap dekat sekolah sana tapi sibuk sangat takda masa nak jejakkan kaki kat pusat akses yg dahlah beribu batu jauhnya, internet lembab pulak tu. So, macam tak berbaloi je baik aku tunggu sampai balik rumah je, and tadaa! Aku dah balik. :) Benda pertama yang aku cari ; kamera. Hah, mesti kena cek kot kot adik aku dah jahanamkan ke apa, dia tu pantang kalau benda aku ditinggalkan macam tu je dalam bilik. Nasib baik kamera aku tak ada pape, hihi. Benda kedua, telefon bimbit aku. Berhabuk berdebu bila pegang. Memang tak pernah sentuh lah tu,

Seperti biasa, cikgu sekolah mngmbil ksmpatan bg kerja skolah yg tk terkira byknya, aku pun dh trlupa apa krja skolah aku, mmpus lah aku kalau tk siap. Argh tensen, cuti ni aku jadi penulis kot, ckgu azizah bagi tugsn buat cerpen brtemakan terima kasih ckgu. Fuh, idea mmg ada, tp tak brp nak Boom. Jalan crita dah ada, tp mcm cmplicated sgt je. Kalau boleh taip sng lah skit kerja, ni kna tulis pkai tgn, mau patah ni.



Dalam post yang lepas lepas, aku takda post azam baru aku tahun ni kan? Aku tak sempat kot. Sekarang aku akan tulis apa azm aku thun ni, tapi tak semua kot, yg pnting pnting je.

1. Belajar, belajar dan belajar.

Sebelum ni pun aku belajar jugak, tapi aku belajar, main dan main. Kali ni aku ubah skit, sikit je. Belajar, belajar dan belajar. Main tu ada jugak tapi beragak sikit lah kan, tahun lepas memang aku belajar tak serius. Tahun ni aku kena cover balik chapter dlm sbjek tahun lps. SPM ni weh, ingat macam UPSR ke. Tak apa, setahun lagi je kena belajar. Lepas tu dah bebas. Tapi bebas sekejap je lah lepas tu kena study nak carik kerja apa semua lagi. Wahh, aku dah besar rupanya. :/

2. Naikkan sikit berat badan.

Ngehehe..
Naik sikit pun jadilah ya.


**

Ada azam lain lagi, tapi aku baru teringat aku tak mandi lagi. Aku kena mandi, so aku brhnti smpai sini je. (Tipu je ni, aku sebenarnya dah malas nak menaip)

Ok ok. Bai semua. Jom makan cekodok! Aku baru goreng ni, sedap!



No comments: