Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

January 28, 2009

Ai Em Tayerddd.



Harini hari kedua aku jadi surirumah sepenuh masa. Fuh, penatnya terasa dr semalam. Daripada menyidai kain sampai ke mop lantai. Kecuali bab dekat dapur, tu aku serahkan pada yg pakar, Aqilah. Memang aku tak suka memasak, sbb apa yg aku msk selama ni tk menjadi, tak se'umph' ibu msk. Aqilah pun lagi pandai masak drpd aku, entah lah memang aku tk brp nak gemar kalau ke dapur ni he he. Igt tak aku pernah post blog pasal aku buat cupcakes? Tu last time lah kot aku buat, mula mula je smngt, lepas tu aku dah malas nak buat kek bagai. Ya, aku lah tu si hangat-hangat tahi aym. Sebelum ni pun sama, banyak benda yg aku buat separuh jalan je, perangai hangat aku ni dah dicop oleh ayah. Aku terima je, memang aku macam tu tapi bukan untuk semua benda aku akan buat separuh jalan. Bagi aku lah, kan.

Berbalik semula kepada topik, harini aku rasa penat. Baru aku terasa kerja ibu tiap tiap hari macam mana, maaf ya ibu, maafkan ankmu yg pemalas ni. Sekarang baru aku rasa, padan muka aku! Muahaha, selama ni aku buat certain chores je, kali ni aku kena buat hampir semua. Mandikan Aisyah, layan kerenah dia yg suka bertanya yg buat aku jemu nasib dia comel. Hmph,

Harini aku juga brjaya siapkan sikit kerja AddMath yg Miss Jenny bagi. Mentang mentang dia dpt beraya, byk betul kerja yg dia bagi kat kelas aku. It's okay, SPM punya pasal ha ha.

Wo, mat gua dh separuh je boleh buka ni. Macam mana nak buat cerpen Bahasa Melayu pulak ni? Hishhhh, gagal lagi.

1 comment:

Hariz Shah ™ said...

haha nasib baik adik kau comel eh hihi ;)