Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

December 01, 2008

Tujuh Belas


Haaaa cepatnya masa berjoging dan berlari, tahun depan aku dah nak masuk tujuh belas tahun. Wau hepi ada, sedih ada, marah ada, geram pun ada,.......Ok lah. Happy dan sedih plus takut kot. Kenapa? Tahun depan tahun akhir aku kat sekolah menengah, dengan SPM-nya lagi dah buat hati aku berdebar-debar dah. Happy pun ada sebab dah tak payah pergi sekolah. Wah, tak sangka aku dah besar dah =') perangai pun dah semakin matang *muntah
boleh lah aku pandulaju kereta Kancil mak aku yang hampir hampir luput tarikh untuk dipandu.

Teringat pulak aku time aku kecik kecik dulu, zaman gonjeng aku kat ttdi jaya, rumah lama yang paling banyak sejarah ececeeh. Kehidupan aku kat ttdi bermula ketika aku berusia tiga tahun kalau tak salah aku lah. Banyak kawan aku kat kawasan tu tapi semua kawan yang rapat dengan aku semua lelaki. Aku telah membesar dengan sekumpulan lelaki yang sangat kelakar dan...kelelakian. Dulu aku rasa aku paling rapat dengan Azuan kot, dulu rambut dia panjang dah sama panjang dah dengan rambut aku dulu haha. Sekarang dia dah macho beb, *keningkening Aku dengan dia sangat rapat duluuu, suka main Power Rangers ngan dia hahaha dan ada kenangan yang aku tak boleh lupakan yang bagi aku sangat sangat kelakar dan boleh buat aku tergelak sampai sekarang. Haha it always make me laugh, Friend. Hi hi Azuan kalau kau baca ni maaf lah ye tapi aku harap kau tak ingat apa yang aku cakap ni. Keep to myself. :D
Hah sebelum aku terforgot, dekat depan rumah aku ada batu besar dan kami simpan sebuah kenangan yang sampai bilabila aku takboleh lupakan kot. Ha ha. Kenangan tu tak lain tak bukan sehelai pembaris (kau punya ke aku punya, Azuan?) Apa apa jelah tapi aku rasa sangat sweet dan pembaris tu still ada kat situ lepas berbulan aku pindah rumah ke rumah aku yang sekarang ni. Awww, =') Ha ha

Oh oh tak lupa juga kawan lama aku, Dinesh! Haha aku rindu gila kat dia doh. Dia dan adiknya, Sindhu yang selalu terkentut depan aku dan buat muka. Hah, dah biasalah tu aku tetap sayangkan dia hahaha. Aku pun ada kenangan yang aku paling tak boleh lupa dengan Dinesh, aku pernah bergaduh dengan dia ala-ala WWF ke WWE ke. Memang tak hingat time tu, aku pun taktau apesal aku gangster sangat(kawan lelaki ramai sangat kot?). Satu saat tu aku tarik rambut dia yang pendek tu, lepas tu apalagi dia pun tarik lah rambut aku yang panjang tu, sakit tak hingat weh. Salah strategi ah tarik rambut dia yang tak boleh ditarik tu. Semoga frensip kita berkekalan ye, Dinesh. Kau semacam memberi semangat kat aku supaya menjadi seorang gangster satu hari nanti yeahh.

Ha lagi sorang kawan rapat aku dulu time sekolah rendah, Afif dan Haikal. Aku pun taktau macam mana aku boleh rapat dengan diaorang esp Haikal tu. Afif boleh lah cerita kot, boleh kata tiap tiap petang dia datang rumah aku siap dengan seluar kotak-kotak dia tu. Hee sangat comel aku cakap kau. Belum sampai lagi aku kat pagar rumah, nak mandi tukar baju apa semua dia dah tercongok depan tu hi hi betapa setianya dia dengan aku time tu 'Athighaaaahhh Atighaaahhh jom main! (pelat time tu, maafkan dia)
Rindu sama lu dude!

Bila kita boleh jadi macam tu lagi? Aku pasti takkan ada masa untuk macam tu lagi. Sekarang kan dah lain, kawan aku pun bertukar tukar bila dah makin berumur ni *uhukuhuk Tapi aku harap kita takkan lupa zaman gonjeng kita duludulu oke? Hi hi bersedia lah untuk tahun terakhir kat sekolah menengah ha ha ha lepas tu boleh partaaaaaaayyyyy! Of course lepas habis spm lah kan. Selamat maju jaya,


Cucuk langit, bebeyyyy

From the top ; Azuan, Dinesh and his sister, Sindhu. Aww I miss yu guys

Aku nak jadi kanak-kanak semula! (yu wishhh)

7 comments:

Anisah Salamat said...

hahaha hell yeah, rindu duhhh zmn zmn gonjeng. eh thirah, i dah link u hee hee

Hariz Shah ™ said...

eh² sindhu macam adik aku la hahaha
eh comel la kau masa kecik wakkakaka

AthirahShamsul said...

hahahah masa kecik semua orang comel, eh sindhu macam adik kau? nak jumpa diaaaa! haha

Z said...

wey aku teringat time kita main kejar2 dlm rumah daia dengan azuan kot, tp tu mcm dh tua sket. haha smpai india blkg rumah tu komplen. comel gila crita kau haha tergelak aku baca, terharu pn ada :') azuan rmbut pjg, afif slua kotak kotak hahahaha

Z said...

wey aku teringat time kita main kejar2 dlm rumah daia dengan azuan kot, tp tu mcm dh tua sket. haha smpai india blkg rumah tu komplen. comel gila crita kau haha tergelak aku baca, terharu pn ada :') azuan rmbut pjg, afif slua kotak kotak hahahaha

Anonymous said...

17. muda lg. chaiyokkk spm!

Dini said...

sweet sgt post ni! :D