Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

December 18, 2008

Apdet

Oh yes! Aku sepatutnya kena stay rumah nenek aku sebab esok ibu pergi kursus sampai hari Ahad and aku tak nak !

'Ok, kalau taknak tidur rumah nenek tidur rumah cik mok lah k? ibu dah call dah, dia ckp ok'

Taknak jugak! Duduk dengan keluarga yang lelakinya lebih ramai? Ah lagipun aku tak biasalah, lain lah kalau aku baru darjah satu ke dua ke, mesti suka tidur rumah diaorg. So mulalah sesi mengayat ibu hihi and lepas kena soal siasat 'siapa nak jaga adik?' 'habis siapa nak masak?' semua soalan dah lepas yes aku dah lulus, so aku boleh duduk rumah. :) Tapi dengan syarat kena jaga adik-adik aku as anak sulung aku kena ikut je kan. But at least dpt duduk rumah ok whaaaaat? haha sekali sekala sneak out ke kan kan? * :D

31 disember nak dekat and i miss that guy. ha jujur ni, serius! imy, shidi.


Ni mamat tak berpusat, Matt Dallas ! untuk tatapan mata aja ye, hee


1 comment:

Z said...

jaga adik2 sorang smpai ahad? woaw =o