Hello, Is it Me You're Looking For?

My photo
Budak kurang sosial, kot.

April 21, 2010

Aku Tak Faham

Aku tak faham kenapa cicak dekat rumah aku tak boleh bezakan antara siling dengan lantai. Dah terbalik pulak. Bukan sekali dua, ni dah hampir lapan puluh lima kali, nak masuk seratus kali dah aku tengok. Ok tak kira pun sebenarnya, my point is, banyak kali dah aku tengok cicak berlari berkejaran dekat atas lantai. Bukan dekat siling. T.T


Fobia aku terhadap cicak dah bertambah-tambah. Euw.

Plus malam-malam ada je benda-benda kecil masuk dalam rumah. Kumbang lah, kupu-kupu lah. Ya, aku pun takut kupu-kupu, ok. Haha, I've had enough with kumbangss and cicaksss. Terlompat tergedik sana sini, ibu cakap 'Kau patut tengok muka kau sendiri time kau terkejut tu HAHA'

Horrible, aku pun malu :")

Di sini, aku menyatakan ketidakpuashati-an aku terhadap cicak-cicak yang bermain-main di lantai. Tempat kamu semua dekat siling! Oh please naik atas balik. Tengok kau orang bermain-main dekat atas pun dah cukup menggerunkan, takut2 korang terjatuh time aku tengah tidur ternganga mulut. Even cicak takkan jatuh dari siling, tapi aku seorang yg paranoid bab bab binatang kecil ni.


EE-YU!


5 comments:

MhmdSaufi said...

ahahaha. coool . belilah ubat racun cicak

jaja . said...

haha padan muka !

AthirahShamsul said...

-.-

kanip mito san said...

ko lastik je cicak tu

budakhitam said...

lorr..baru nak ajak tengok cicakman 3